Op zoek naar een fijne woonplek?

Onze werkwijze is, dat we vooral kijken welke bewoner goed zou passen binnen de huidige groep, zodat alle bewoners er blij en gelukkig van worden, zowel de huidige bewoners als de kandidaat bewoner. Hier nemen we altijd de tijd voor. Om te bekijken wat de begeleidingsbehoefte is, of wij daaraan kunnen voldoen en of dit binnen de huidige groep past. En of de toekomstige bewoner genoeg aansluiting zal vinden bij de huidige groep, er zelf gelukkig van wordt, dit is voor de kandidaat bewoner natuurlijk heel belangrijk.

Voor wonen bij Gezinshuis Onder de Panne is een WLZ indicatie nodig op basis van PGB (minimal ZZP 4) Er is ook een orthopedagoog aan de stichting verbonden. Wonen bij Gezinshuis Onder de Panne is 24-uurs zorg. Geinteresseerden kunnen eventueel op een wachtlijst geplaatst worden. In overleg zijn er ook mogelijkheden voor ambulante begeleiding.

Stichting Ook Voor Jou kijkt toekomstgericht en heeft als doel op termijn te kunnen uitbreiden in woonplekken. Nog steeds kleinschalig en binnen een huiselijke setting, maar met iets meer aanbod voor deze specifieke doelgroep.

Is uw belangstelling gewekt, maak dan gerust eens een afspraak om langs te komen zodat u de woning kunt zien en in een persoonlijk gesprek al uw vragen beantwoord kunnen worden. U kunt op de volgende manieren contact met ons opnemen namelijk door te bellen met 023-5490842 of een e-mail sturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.