Lunchroom Tante Tee

Tante Tee is een gezellige en sfeervolle lunchroom in het centrum van Krommenie. Hier wordt u vol enthousiasme bediend door jongeren met een beperking. Ook helpen zij, waar mogelijk, mee in de keuken.

Er is goed nagedacht over de keuzes op de menukaart. Er worden zoveel mogelijk biologische, diervriendelijke en Fair Trade producten gebruikt en producten welke gemaakt zijn door mensen met een beperking.

Om verspilling tegen te gaan en om het meest verse product te serveren gaan onze medewerkers vaak ter plekke op pad om de ingrediënten van uw bestelling te halen bij de winkeliers om de hoek. Voor hen ook weer een mooie klus die ze goed zichtbaar maakt in de buurt en het maakt ze zelfstandiger!

Bij Tante Tee hangt een schoolbord waar elke week, soms meerdere keren per week, weer wisselende producten op staan buiten de kaart om. U kunt ook goed bij Tante Tee terecht als u een dieetwens heeft of vegetarisch eet.

Missie en visie

Tante Tee is onderdeel van stichting ‘’Ook Voor Jou’’ en heeft als doel om jongeren met een beperking een zinvolle dagbesteding te bieden. Midden in de maatschappij, waarin zij zich kunnen ontwikkelen en welke hun wereld vergroot. De horeca is hier super geschikt voor door het contact met klanten en het vergroot hun zelfvertrouwen en worden zodoende zelfstandiger.

Door de kleinschaligheid van de lunchroom worden de deelnemers niet overvraagd en kunnen ze het overzicht op de werkzaamheden behouden.